ποταμός "Καίρατος" στην Κνωσό

ΚΩΣΟΣ ΚΡΗΤΗ - kairatos river - KNOSSOS CRETE

 

Η ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΣΤΗΣΗΣ ΣΤΗ ΦΥΣΗ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΥΡΟΚΑΘΑΨΙΑ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΖΑΓΡΕΑ ΤΑΥΡΟΥ, ΣΤΑ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΑ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ , ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ.

Όλα αυτά μέσα από ένα δακτυλίδι (πιθανώς από την Κνωσό)

 Ένα πολύ όμορφο σφράγισμα, άγνωστης προέλευσης , προερχόμενο, πιθανώς από χρυσό δακτυλίδι. (τελικά η περιγραφή του τελετουργικού δείχνει Κνωσό)
Λατρεία και ικεσία, προς την Δήμητρα, Μεγάλη μητέρα, πότνια θηρών, με το τελετουργικό των ταυροκαθαψίων, πριν τη θυσία του Διόνυσου Ζαγρέα ταύρου, στην ετήσια τελετή ανανέωσης της φύσης, όπου ο Διόνυσος Ζαγρέας ταύρος, κατά τα ταυροκαθάψια, γονιμοποιεί την γή,  εκσπερματώνοντας πάνω σε αυτήν..

Οι δυο παράλληλες γραμμές , σαν διπλό βάθρο κάτω, δείχνουν λατρεία στην Δήμητρα και ικεσία προς αυτήν, κατά το τελετουργικό των ταυροκαθαψίων, όπως αναφέραμε πριν. Στα γεννητικά όργανα του ταύρου , υπάρχουν δυο κόκκοι, για την λατρεία της Μεγάλης μητέρας Δήμητρας και ένα ιερογλυφικό ti, το οποίο αποκαλεί αυτήν Δέσποινα (πότνια θηρών). Επίσης προσέξτε, ένα στιγμιότυπο σπάνιο. Ο ταύρος Διόνυσος Ζαγρέας, ο οποίος θυσιάζεται για την αναγέννηση της φύσης, εκσπερματώνει προς την γή, γονιμοποιώντας αυτήν, για την νέα παραγωγική περίοδο, της βλάστησης. Για την παραγωγή του σπέρματος στους όρχεις του ταύρου, φροντίζει η Δήμητρα Μεγάλη μητέρα, πότνια θυρών, όπως φαίνεται με τα ιερογλυφικά πάνω στους όρχεις του ζώου, τα οποία έχουν βάλλει γιαυτό το λόγο , εκεί.. Ο τρόπος που έχουν σχεδιάσει την ουρά του ταύρου Διόνυσου Ζαγρέα, δίνει λατρεία της Μεγάλης μητέρας, στον απάνω κόσμο , με μυστηριακές τελετές.

Ο ιερέας ταυροκαθάπτης, αντί να φορεί το διάδημα με τους δυο κόκκους στο κεφάλι , του έχουν βάλλει τους δυο κόκκους για την λατρεία της Δήμητρας , Μεγάλης μητέρας, στην πλάτη, ψηλά και στην προβλεπόμενη προέκταση της ιερής ζώνης, στην Κνωσό, κατά την τέλεση των ταυροκαθαψίων.
Η πιο τέλεια παράσταση απεικόνισης των τελετουργικών της Δήμητρας σε συνδυασμό με τον Διόνυσο Ζαγρέα ταύρο, για την θυσία αυτού στις ετήσιες τελετές, με σκοπό την γονιμοποίηση της γης και την αναγέννηση της βλάστησης.

Όλα δείχνουν, ότι η τεχνική τελέσεως των ταυροκαθαψίων, έχει ως βασικό σκοπό, ο ιερέας ταυροκαθάπτης, να πέσει πάνω στα καπούλια του ταύρου, για να αντιδράσει αυτός ενστικτωδώς , χαμηλώνοντας τα γεννητικά του όργανα, πιο κοντά στη γη και να εκσπερματώσει, γονιμοποιώντας αυτήν.

Ένα δακτυλίδι με παράσταση εφάμιλλη σε αξία της παραστάσεως του δακτυλιδιού του Μίνωα, η οποία περιγράφει την λατρεία των Μεγάλων μητέρων, πότνιων θηρών, Ρέας, Δήμητρας και Αρτέμιδος.

14/6/2014
Αντώνης Βασιλάκης του Θωμά
Αναγνώστης, μεταφραστής, Πελασγικών, μινωικών γραφών και του Δίσκου της Φαιστού στο κρυφό και φανερό κείμενο.
Βλυχιά Κνωσού
Όχι αρχαιολόγος.
(Γράφω όχι αρχαιολόγος, διότι το <<αρχαιολόγος>> καλύπτει μόνο το 1/100 , των γνώσεων που χρειάζονται , για την δουλειά που κάνω εδώ).