ποταμός "Καίρατος" στην Κνωσό

ΚΩΣΟΣ ΚΡΗΤΗ - kairatos river - KNOSSOS CRETE

 

ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΤΟΥ ΜΙΝΩΑ – ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ  ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΓΕΙΑ ΜΙΝΩΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΝΩΙΚΗ ΘΑΛΑΣΣΟΚΡΑΤΟΡΙΑ.

ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΤΟΥ ΜΙΝΩΑ – ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΓΕΙΑ ΜΙΝΩΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΝΩΙΚΗ ΘΑΛΑΣΣΟΚΡΑΤΟΡΙΑ.


Ένα κορυφαίο βιβλίο , το οποίο δικαιολογεί τον τίτλο, ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΤΟΥ ΜΙΝΩΑ , χωρίς παρένθεση. Πράγματι ανήκει στην κορυφαία κυβερνητική και θρησκευτική προσωπικότητα του μινωικού κόσμου. Το δακτυλίδι της μινωικής εξουσίας. Τώρα πλέον μας το λένε οι ίδιοι οι μινωίτες, με τα κειμενα τους πάνω στο δακτυλίδι.
Βλυχιά Κνωσού (τάφος του Μίνωα) – τώρα Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου.
Φαίνεται ότι οι μινωίτες, είχαν επιλέξει , τον 11χρονο τότε ΜΙΧΑΛΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΤΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, αδελφό της μητέρας μου, για να του παραδώσουν , το έμβλημα αυτό της μινωικής παντοκρατορίας. Η παράδοση έγινε λίγα μέτρα, νότια του τάφου του ΜΙΝΩΑ (και αυτό χωρίς παρένθεση). Πέρασαν όμως 80 χρόνια, για να αναγνωριστεί, η γνησιότητα του δακτυλιδιού.(πιστέψτε με, χωρίς να ξέρουν γιατί).

Είχα αναρτήσει πολλές φορές , την ανάγνωση κάποιων ιερογλυφικών, πάνω σε αυτό το δακτυλιδι, τα οποία έγραφαν την λέξη ΤΙΤΊΝΑ = Βασίλισσα, Δέσποινα, θεωρώντας ότι η ονομασία αναφερόταν στην δεξιά μορφή που κάθεται.
Αυτή όμως η συγκεκριμένη φωτογραφία, αλλά και οι περισσότερες γνώσεις που έχω αποκτήσει ωστόσο, με έκαναν να δώ πάρα πολλά πράγματα πάνω στο δακτυλιδι. Το κυριότερο, με έκανε να καταλάβω ότι ο Εβανς, είχε προχωρημένη αντίληψη σε κάποια θέματα τα οποία ίσως να κάμουν πολλούς αιώνες να τα αντιληφθούν οι <<αρχαιολόγοι>>.. Σωστά το ονόμασε ο Εβανς , Δακτυλίδι του Μίνωα. Διότι ενώ κυριαρχούσε στην Κνωσό η Λατρεία της Δήμητρας υπό την επιστασία, της ιέρειας , της Ρέας, η οποία κυβερνούσε στην Κνωσό , όπως και στις Αρχάνες, όπου στο δακτυλιδι των Αρχανων εχομε λατρεία της Δήμητρας, εδώ έχομε λατρεία της Ρέας, του κυβερνήτη της Κνωσού να επιστατεύει , στο Κνωσανό τελετουργικό της ετήσιας ανανέωσης της φύσης, με την Δήμητρα και τον Διόνυσο Ζαγρέα ταύρο, πότνια θηρών. Επίσης η μορφή στο κέντρο είναι ιερέας της Μεγάλης μητέρας Αρτέμιδος. Εχομε δηλαδή παρουσία των τριών Μεγάλων μητέρων , στο πάνω και κάτω κόσμο, με μυστηριακά τελετουργικά λατρείας, Ρέας, Δήμητρας και Άρτεμης, πότνιες θηρών..

Πρώτα – πρώτα , η λέξη τιτίνα, πάει στο <<Δέσποινα>> , πότνια θηρών.
Το ιερό έχει τρεις κολώνες, οι οποίες δείχνουν λατρεία της Μεγάλης μητέρας Ρέας. Το ίδιο συμβαίνει και με τα ιερά πάνω στο πλεούμενο. Πάνω από το ιερό, το ένα κλαδί , το αριστερό, δίνει το ιερογλυφικό re, με το όνομα της Ρέας. Η αριστερή μορφή φορεί διάδημα δυο κόκκων, που πάει να πει ότι είναι ιέρεια της Δήμητρας, η οποία ιερουργεί στον δεύτερο όροφο του τάφου , όπως είχαμε δει στον σφραγιδόλιθο που είχε το τοπογραφικό του τάφου του Μίνωα. Η δεξιά καθιστή μορφή φέρει διάδημα τριών κόκκων, και έχει μπροστά από το στήθος της 3 κόκκους, τα οποία δείχνουν ότι είναι αρχιερέα της Μεγάλης μητέρας Ρέας. Μπροστά και πάνω από την ιέρεια αυτή υπάρχει επιφάνεια θεάς, δεξιά και αριστερά στο κεφάλι αυτής είναι τρείς κόκκοι , οι οποίοι δείχνουν ότι είναι η Ρέα, Μεγάλη μητέρα. Ταυτόχρονα τα κέρατα πίσω από την ιέρεια της Ρέας, δείχνουν ότι εχομε παρουσία και πάρεδρο, τον Διόνυσο Ζαγρέα ταύρο, ο οποίος με την Δήμητρα, τελούν το τελετουργικό της ετησίας αναγέννησης της φύσης, υπό την επιστασία της κυβερνούσας ιέρειας της Ρέας, ένα Κνώσανό τελετουργικό. Το δικτυωτό, δείχνει ότι οι θεές είναι και πότνιες θηρών, όπως λέει και οι λέξη, τιτίνα. Η μεσαία μορφή έχει μπροστά της 4 κόκκους, οι οποίοι δείχνουν λατρεία της Μεγάλης μητέρας Αρτέμιδος, πότνιας θηρών. Το δεξιό κλαδί, πάνω από το κεντρικό ιερό, είναι το ιερογλυφικό te, με το όνομα της Αρτέμιδος, το οποίο τραβά ο ιερέας της.. Το σταθερό δίδυμο, δηλαδή, Ρέας και Άρτεμης, είναι πάνω από το ιερό. Μέσα στα σχέδια με τις πέτρες υπάρχει το ιερογλυφικό ti και me, για την λατρεία των θεαινών, ως Μεγάλων μητέρων του πάνω και κάτω κόσμου, με μυστηριακές τελετές λατρείας, πότνιες θηρών, από αρχή , μέχρι τέλος του σεληνιακού μηνός. Επίσης και η ουρά του πλεούμενου, σχηματίζει το ιερογλυφικό re, με το όνομα της Ρέας. Ξέχασα να πω , ότι τώρα βλέπω πλέον, πως οι τριάδες με τις πέτρες δηλώνουν , λατρεία της Μεγάλης μητέρας, Ρέας και Άρτεμης αντίστοιχα , ενώ αριστερά οι δυο, λατρεία της Μεγάλης μητέρας , Δήμητρας.
Δεν είχα ασχοληθεί με τα ιερά που φαίνονται πάνω στο πλεούμενο. Σήμερα 18/6/2014, βλέποντας σε μεγέθυνση το δακτυλίδι, πρόσεξα τις λεπτομέρειες στο πλεούμενο. Στο μεγάλο ιερό του πλεούμενου, φαίνεται με τις οριζόντιες γραμμές , λατρεία της Μεγάλης μητέρας Δήμητρας , σε συνδυασμό με τον Διόνυσο Ζαγρέα ταύρο, στηριζόμενου αυτού του τελετουργικού της αναγεννήσεως της φύσης , μετά τον θάνατο του Ζαγρέα, αφού πρώτα γονιμοποίησε τη Μητέρα γη, από την Μεγάλη μητέρα Ρέα, με τις τρεις κάθετες γραμμές, Το μικρό ιερό, δείχνει λατρεία της Μεγάλης μητέρας Αρτέμιδος, η οποία στηρίζει και αυτή το τελετουργικό με τον Διόνυσο Ζαγρέα ταύρο. Τέλος το κεφάλι του ζώου στη βάρκα , βλέπει με δέος τα ιερά των Μεγάλων μητέρων. Βλέπω γενικά στο δακτυλίδι ότι παριστάνεται η κυριαρχία της Ρέας στο Μινωικό βασίλειο, αλλά το κυρίαρχο τελετουργικό δίδεται στην Δήμητρα, η οποία θυσιάζει τον Διόνυσο Ζαγρέα ταύρο, αφού πρώτα γονιμοποίει αυτός δια των ταυροκαθαψίων (όπως είδαμε στα άλλα δακτυλίδια) την Μητέρα γη, για να αναγεννηθεί η βλάστηση στη φύση. Παντού όμως υπάρχει και η Αρτέμιδα, η οποία ως βλαστική θεότητα, υποστηρίζει και αυτή το τελετουργικό με τον Διόνυσο Ζαγρέα ταύρο. Το πλεούμενο με τα ιερά των Μεγάλων μητέρων, σε συνδυασμό και με τον Διόνυσο Ζαγρέα ταύρο, δείχνει ότι και η θαλασσοκρατορία των μινωιτων στηριζόταν σε όλο αυτόν τον θρησκευτικό κύκλο, αναγέννησης της φύσης. Δείχνει επίσης ότι εκτός από της επίγεια κυριαρχία της Ρέας, το ίδιο κυριαρχεί και στην θάλασσα, αφού στην πίσω μεριά του πλοίου, γράφει το ιερογλυφικό re, με το όνομα της. Μένει ακόμα να δούμε μέσα στις πέτρες τι γράφει. Βλέπω στις περισσότερες τι γράφει, αλλά θα επανέλθω αργότερα, όταν θα μπορέσω να δω καθαρά σε όλες, τι σχέδια είναι μέσα. Βλέπω πχ στις δυο αριστερές που αφορούν την λατρεία της Μεγάλης μητέρας Δήμητρας, ότι στην μια λέει , πως μαζί με την Δήμητρα λατρεύεται μυστικά και η κόρη, όπως μυστικά λατρεύεται και η Δήμητρα, ως Μεγάλη μητέρα του πάνω και κάτω κόσμου, με μυστηριακές τελετές. Το δακτυλίδι του Μίνωα, χωρίς παρένθεση, είναι ολόκληρο βιβλίο ιερογλυφικών.

1/6/2014 συμπλήρωμα 18/6/2014
Αντώνης Βασιλάκης του Θωμά
Αναγνώστης, μεταφραστής, Πελασγικών, μινωικών γραφών και του Δίσκου της Φαιστού στο κρυφό και φανερό κείμενο.
Βλυχιά Κνωσού
Όχι αρχαιολόγος.
(Γράφω όχι αρχαιολόγος, διότι το <<αρχαιολόγος>> καλύπτει μόνο το 1/100 , των γνώσεων που χρειάζονται , για την δουλειά που κάνω εδώ).